فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی پدیده انتشار موج در سازه های دو بعدی با استفاده از ماتریس سختی دینامیکی

اختصاصی از فی لوو بررسی پدیده انتشار موج در سازه های دو بعدی با استفاده از ماتریس سختی دینامیکی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی پدیده انتشار موج در سازه های دو بعدی با استفاده از ماتریس سختی دینامیکی


بررسی پدیده انتشار موج در سازه های دو بعدی با استفاده از ماتریس سختی دینامیکی

• پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان: بررسی پدیده انتشار موج در سازه های دو بعدی با استفاده از ماتریس سختی دینامیکی  

• پژوهشگاه بین المللی زلزله و زلزله شناسی  

• استاد راهنما: دکتر محمود حسینی  

• پژوهشگر: محمد جواد جبارزاده  

• سال: 1379

• فرمت فایل: PDF و شامل 93 صفحه

 

چکیــــده:

با توجه به تقریب موجود در پاسخ تحلیل‌های دینامیکی متداول بخاطر تاثیر طول المان‌ها و نحوه توزیع جرم جهت رفع این تقریب برنامه‌ای تحت عنوان ‏‎WPS‎‏ بر اساس فرمولبندی ماتریس سختی دینامیکی تدوین شده است که با استفاده از تبدیل فوریه سریع (FFT)، تعیین پاسخ دینامیکی سازه های دوبعدی را در محدوده الاستیک خطی بطور دقیق ممکن می‌سازد. روش تحلیل مشتمل بر تجزیه رکورد ورودی بوسیله ‏‎FFT‎‏ به هارمونیکهای تشکیل دهنده آن و تشکیل ماتریس سختی دینامیکی سازه و در نهایت حل آن در هر فرکانس است. پس از آن با معکوس تبدیل فوریه سریع (‏‎FFT)‎‏ پاسخ هر نقطه از سازه در حوزه زمان بدست می‌آید. مزیت این فرمول بندی این است که تنها با استفاده از یک المان در مدلسازی اعضا پاسخ دینامیکی سازه با دقت قابل محاسبه است و دیگر لزومی ندارد مانند روش‌های معمولی برای بدست آوردن جواب های دقیق‌تر از تعداد المان‌های بیشتری در مدلسازی هر عضو استفاده شود. به این ترتیب به کمک این نرم افزار ارایه شده این امکان فراهم می‌شود که میزان دقت تحلیل‌های متداول دینامیکی تحت مطالعه قرار گیرند و نشان داده می‌شود که در تحلیل‌های متداول تعداد المان‌های تشکیل دهنده هر عضو سازه برای بدست آوردن دقت مناسب در پاسخ‌ها وابسته به محتوای فرکانسی تحریک ورودی و مشخصات فیزیکی سازه هستند.

از طرف دیگر با توجه به تغییر رفتار فولاد نرم به ترد در بارگذاری‌های سریع لزوم استفاده از یک روش دقیق در بررسی نرخ‌های کرنش ایجاد شده در سازه حایز اهمیت است. به کمک نرم افزار ‏‎WPS‎‏ و استفاده از رکورد جابجایی زلزله ‏‎Northridge‎‏ که نمونه‌هایی از شکست ترد فولاد در آن مشاهده شده است، نرخ کرنش در المان‌های چند قاب نمونه مشتمل بر یک قاب هشت طبقه خمشی و سه قاب چهار طبقه بادبندی و خمشی با دهانه‌های متفاوت مطالعه شده و نشان داده شده است که اندازه بازه زمانی ورودی و طول اعضا سازه بر مقدار کرنش ایجاد شده تاثیر گذار است. به این ترتیب می‌توان الگوی آسیب دیدگی ناشی از شکست ترد دراثر سرعت‌های زیاد بارگذاری در سازه‌های فولادی را پیش بینی کرد.

 از طریق یکی از لینک‌های زیر می‌توانید اقدام به دریافت فایل نمونه کنید: 

برای دریافت نمونه نمایشی شامل 20 صفحه نخست پایان نامه کلیک کنید.

برای مشاهده آنلاین و دریافت فایل نمونه کلیک کنید.

______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF ، نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست پایان نامه:

با ارسال عنوان پایان نامه درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن پایان نامه در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت پایان نامه مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


بررسی پدیده انتشار موج در سازه های دو بعدی با استفاده از ماتریس سختی دینامیکی

ارزیابی پارامترهای موثر در طراحی براساس عملکرد لرزه ای قاب های بلند مرتبه فولادی با مهاربند برون محور

اختصاصی از فی لوو ارزیابی پارامترهای موثر در طراحی براساس عملکرد لرزه ای قاب های بلند مرتبه فولادی با مهاربند برون محور دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ارزیابی پارامترهای موثر در طراحی براساس عملکرد لرزه ای قاب های بلند مرتبه فولادی با مهاربند برون محور


ارزیابی پارامترهای موثر در طراحی براساس عملکرد لرزه ای قاب های بلند مرتبه فولادی با مهاربند برون محور

• پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان: ارزیابی پارامترهای موثر در طراحی براساس عملکرد لرزه ای قاب های بلند مرتبه فولادی با مهاربند برون محور  

• دانشگاه تربیت مدرس  

• استاد راهنما: دکتر فرهاد دانشجو  

• پژوهشگر: مسعود ولی پور  

• زمستان 1382

• فرمت فایل: PDF و شامل 151 صفحه

 

چکیــــده:

یکی از روش‌های مجاز در طراحی براساس عملکرد، روش طیف ظرفیت می‌باشد که در این پایان نامه از این روش استفاده شده است. این روش که اساس آن نخستین بار توسط FREEMAN در سال 1975 بنا نهاده شده است، حداکثر پاسخ سازه را با در نظر گرفتن ظرفیت سازه و نیاز حرکت شدید زمین بر مبنای طیف‌های شتاب و تغییر مکان برآورد می‌کند. در این روش ابتدا باید هدف طراحی که عبارت است از کسب یک سطح عملکرد معین تحت یک زلزله خاص، مشخص گردد. هدف طراحی براساس موقعیت نقطه عملکرد که در واقع نشان دهنده نقطه تلاقی طیف ظرفیت سازه با طیف زلزله می‌باشد، تعیین می‌شود.

هدف از انجام این تحقیق ارزیابی پارامترهای موثر در عملکرد لرزه‌ای قاب‌های بلند مرتبه فولادی با مهاربند برون محور بر اساس بررسی تغییرات نقطه عملکرد می‌باشد. همچنین با توجه به اینکه در برنامه (DRAIN-2DX) امکان تعریف تیر پیوند به صورت یک المان برشی وجود ندارد، تهیه یک برنامه و یک روش برای افزایش قابلیت DRAIN-2DX جهت تعریف المان برشی نیز مدنظر بوده است.

جهت رسیدن به این اهداف، 35 قاب در 5 نوع شامل هفت قاب، هفت قاب 6 طبقه 5 دهانه، هفت قاب 8 طبقه 3 دهانه، هفت قاب 8 طبقه 5 دهانه، هفت قاب 10 طبقه 3 دهانه، براساس آئین نامه‌های 2800 و 519 بارگذاری و براساس آئین نامه AISC-ASD89 طراحی گردیدند. جهت مدل سازی قاب‌های EBF با مکانیزم گسیختگی برشی، تیر پیوند را توسط یک تیر الاستیک که در دو انتهای آن یک سری فنرهای انتقالی و دورانی با نمودار مصالح دو خطی در نظر گرفته شده است، مدل سازی گردیدند. فنرهای انتقالی عملاً رفتار غیرخطی جان و فنرهای پیچشی رفتار غیرخطی بال را مدل سازی می‌نمایند. جهت مدل سازی مفصل‌های خمشی و برشی از المان اتصال جابجایی یا پیچشی به شکل فنر ساده استفاده شده است. با آنالیز قاب‌ها به روش طیف ظرفیت به بررسی نقطه عملکرد قاب‌ها در اثر تغییر طول تیر پیوند، سختی تیر پیوند، تعداد دهانه و تعداد طبقات پرداخته شد. با افزایش طول تیر پیوند، عملکرد قاب از حد عملکردی به سوی عملکرد ایمنی جانی تغییر می‌کند. با افزایش سختی تیر پیوند، عملکرد قاب از حد عملکردی به سمت عملکرد کامل حرکت می‌کند. با افزایش تعداد طبقات، سرعت تغییر در عملکرد قاب با توجه به تغییر در طول تیر پیوند سریع‌تر می‌شود. با افزایش تعداد طبقات، سرعت تغییر در عملکرد قاب با توجه به تغییر در طول تیر پیوند سختی تیر پیوند سریع‌تر می‌شود. برای تیر پیوند با طول ثابت، با افزایش تعداد طبقات عملکرد قاب ضعیف‌تر می‌شود و هر چه طول تیر پیوند بزرگتر باشد نرخ کاهش عملکرد سریع‌تر می‌گردد. برای تیر پیوند با سختی ثابت، با افزایش تعداد طبقات عملکرد قاب ضعیف‌تر می‌شود، و هر چه سختی تیر پیوند بزرگتر باشد، نرخ کاهش عملکرد کندتر می‌گردد.

 

از طریق یکی از لینک‌های زیر می‌توانید اقدام به دریافت فایل نمونه کنید و جهت دریافت فایل کامل از بخش پرداخت و دانلود اقدام نمایید.

برای دریافت نمونه نمایشی شامل 20 صفحه نخست پایان نامه کلیک کنید.

برای مشاهده آنلاین و دریافت فایل نمونه کلیک کنید.

 ______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF ، نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست پایان نامه:

با ارسال عنوان پایان نامه درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن پایان نامه در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت پایان نامه مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


ارزیابی پارامترهای موثر در طراحی براساس عملکرد لرزه ای قاب های بلند مرتبه فولادی با مهاربند برون محور

مدل سازی عددی روش ترکیبی نصب سطحی ورق در داخل شیار (EBRIG) جهت اتصال ورق های FRP به تیر بتنی

اختصاصی از فی لوو مدل سازی عددی روش ترکیبی نصب سطحی ورق در داخل شیار (EBRIG) جهت اتصال ورق های FRP به تیر بتنی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مدل سازی عددی روش ترکیبی نصب سطحی ورق در داخل شیار (EBRIG) جهت اتصال ورق های FRP به تیر بتنی


مدل سازی عددی روش ترکیبی نصب سطحی ورق در داخل شیار (EBRIG) جهت اتصال ورق های FRP به تیر بتنی

• مقاله با عنوان: مدل سازی عددی روش ترکیبی نصب سطحی ورق در داخل شیار (EBRIG) جهت اتصال ورق های FRP به تیر بتنی  

• نویسندگان: داود مستوفی نژاد ، محسن عروجی  

• محل انتشار: هشتمین کنگره ملی مهندسی عمران - دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل - 17 و 18 اردیبهشت 93  

• محور: سازه های بتنی  

• فرمت فایل: PDF و شامل 8 صفحه می باشد.

 

چکیــــده:

امروزه استفاده از کامپوزیت‌های FRP در صنعت ساختمان به منظور تقویت و ترمیم سازه‌ها، به دلیل ویژگی‌های خاص آن از جمله مقاومت کششی بسیار زیاد، اجرای آسان، وزن بسیار کم و مقاومت در برابر خوردگی، بسیار مورد توجه محققین و مهندسین قرار گرفته است. از مشکلات تسلیح خارجی با استفاده از ورق FRP ، جدا شدگی زود رس ورق از سطح تیر است. در روش ترکیبی نصب سطحی ورق در داخل شیار (EBRIG) پدیده‌ی جداشدگی در بسیاری از موارد حذف گردیده است. با توجه به هزینه‌بر بودن ساخت مدل‌های آزمایشگاهی، ارائه‌ی مدل عددی برای بررسی و پیش بینی رفتار اعضای بتنی قابل توجیه است. در این مقاله با استفاده از قابلیت‌های نرم افزار تحلیل غیر خطی اجزای محدود ABAQUS ، مدل عددی مناسب برای بررسی رفتار روش ترکیبی نصب سطحی ورق در داخل شیار (EBRIG) در تقویت خمشی تیر بتن آرمه ارائه گردیده است. در همین ارتباط مطالعه‌ی پارامتری بر روی تاثیر عمق شیار بر رفتار تیر تقویت شده با روش EBRIG انجام شده است.

________________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


مدل سازی عددی روش ترکیبی نصب سطحی ورق در داخل شیار (EBRIG) جهت اتصال ورق های FRP به تیر بتنی

بررسی آزمایشگاهی رفتار استاتیکی تیر بتن مسلح تقویت شده با ورق CFRP

اختصاصی از فی لوو بررسی آزمایشگاهی رفتار استاتیکی تیر بتن مسلح تقویت شده با ورق CFRP دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی آزمایشگاهی رفتار استاتیکی تیر بتن مسلح تقویت شده با ورق CFRP


بررسی آزمایشگاهی رفتار استاتیکی تیر بتن مسلح تقویت شده با ورق CFRP

 

• مقاله با عنوان: بررسی آزمایشگاهی رفتار استاتیکی تیر بتن مسلح تقویت شده با ورق CFRP  

• نویسندگان: محمد رضا داودی ، امین مصطفویان ، حسین فلاح نژاد  

• محل انتشار: هشتمین کنگره ملی مهندسی عمران - دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل - 17 و 18 اردیبهشت 93  

• محور: سازه های بتنی  

• فرمت فایل: PDF و شامل 8 صفحه می باشد.

 

چکیــــده:

در این مقاله به بررسی آزمایشگاهی رفتار استاتیکی تیرهای بتن مسلح تقویت شده با ورق CFRP در گام‌های مختلف بارگذاری، پرداخته شده است. آزمایشات بر روی تیرهای دارای ورق تقویت در ناحیه‌ی کششی و همچنین تیرهای بدون تقویت صورت پذیرفت. برای این هدف، شش تیر بتنی آزمایش شدند و زیر اثر بارهای استاتیکی قرار گرفتند. این بارگذاری‌ها به صورت گام به گام تا رسیدن به مرحله نهایی شکست ادامه یافت. در این آزمایشات دو تیر به عنوان تیر مرجع مورد استفاده قرار گرفتند، همچنین دو نمونه از تیرها هنگامی که بار به حدود نیمی از بار نهایی رسید، با یک لایه ورق CFRP تقویت شدند، دو نمونه دیگر نیز هنگامی که بار به حدود 75% بارنهایی رسید، با دو لایه ورق CFRP تقویت شدند. پس از هر گام بارگذاری نمودار تغییرات جابجایی در وسط دهانه در برابر تغییرات نیرو ترسیم شده است. همچنین کرنش در تراز میلگردهای فشاری و کششی در وسط دهانه در گام‌های مختلف بارگذاری توسط کرنش سنج ثبت گردیده و نتایج آن ارائه شد. با توجه به نتایج بدست آمده می‌توان گفت تقویت خمشی تیرها با ورق CFRP موجب افزایش مقاومت خمشی و کاهش شکل پذیری آن‌ها شده است.

________________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


بررسی آزمایشگاهی رفتار استاتیکی تیر بتن مسلح تقویت شده با ورق CFRP

بررسی آزمون غیرمخرب ضربه – پاسخ ( Impulse-Response ) جهت کشف عیوب ستون های بتنی

اختصاصی از فی لوو بررسی آزمون غیرمخرب ضربه – پاسخ ( Impulse-Response ) جهت کشف عیوب ستون های بتنی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی آزمون غیرمخرب ضربه – پاسخ ( Impulse-Response ) جهت کشف عیوب ستون های بتنی


بررسی آزمون غیرمخرب ضربه – پاسخ ( Impulse-Response ) جهت کشف عیوب ستون های بتنی

• مقاله با عنوان: بررسی آزمون غیرمخرب ضربه – پاسخ ( Impulse-Response ) جهت کشف عیوب ستون های بتنی  

• نویسندگان: مرتضی اسماعیلی ، حدیثه السادات زنجانی  

• محل انتشار: هشتمین کنگره ملی مهندسی عمران - دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل - 17 و 18 اردیبهشت 93  

• محور: سازه های بتنی  

• فرمت فایل: PDF و شامل 8 صفحه می باشد.

 

 

چکیــــده:

از مسائل مرتبط با اجرای شمع‌های درجا، به عنوان پی پل‌ها، نوع ریزش چاهک‌های حفاری شده در اجرای پایه‌ها می‌باشد. وجود ریزش حین بتن ریزی پایه‌ها گاهاً موجب باریک شدگی، ایجاد ناخالصی و حفرات شمع خواهد شد. شناسایی عیوب با استفاده از روش‌های مخرب حاضر، مشکل و بعضاً غیرممکن است. طرح و بکارگیری آزمون های غیر مخرب NDT ، به عنوان راه حلی جهت شناسایی و احتمالا رفع این عیوب در سال‌های اخیر مطرح گردیده است. یکی از این روش‌ها آزمون غیرمخرب ضربه – پاسخ است. در این مقاله با ساخت 3 پایه بتنی به ابعاد 100×40×40 سانتی متر، در شرایط آزمایشگاهی که یکی به عنوان پایه‌ی سالم، دیگری پایه‌ی دارای حفره‌ای کروی در میانه و نمونه سوم، دارای باریک شدگی در میانه است، به کمک چکش تحریک و پاسخ در نقاط مجاور مقادیر شتاب برداشت شد. تحلیل داده‌های اخذ شده در حوزه زمان نمایانگر خرابی‌ها در شرایط آزمایشگاهی بوده و مبین کارایی روش I.R در شناسایی این عیوب است.

________________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


بررسی آزمون غیرمخرب ضربه – پاسخ ( Impulse-Response ) جهت کشف عیوب ستون های بتنی