فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

گزارش کارآموزی ساختمان‌های بتنی مکان شرکت آرمان‌ساز پویان

اختصاصی از فی لوو گزارش کارآموزی ساختمان‌های بتنی مکان شرکت آرمان‌ساز پویان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش کارآموزی ساختمان‌های بتنی مکان شرکت آرمان‌ساز پویان


گزارش کارآموزی ساختمان‌های بتنی  مکان  شرکت آرمان‌ساز پویان

دانلود گزارش کارآموزی رشته عمران ساختمان‌های بتنی  مکان  شرکت آرمان‌ساز پویان با فرمت ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات 80

دانلود کارآموزی آماده

 

مقدمه

یقیناً قدیمی بودن استفاده از سرپناه یا مسکن معلوم است ولی تقریباً آن را می‌توان همزمان با پیدایش انسان دانست، بشر از همان ابتدا برای مصون ماندن از باران و برف و غیره به غارها پناه برده که می‌توانیم اولین محل سکونت برای بشر بدانیم و از آن زمان تاکنون انسان‌ها همیشه به فکر مسکنی بودند که از همه جهات راحت باشد در حال حاضر با رشد جمعیت دنیا پیشرفت‌های عمده‌ای در ساختن مسکن ایجاد شده و استفاده از مصالح مقاوم نیز مانند فولاد و سیمان‌ در ساختمان رایج گردید و در اثر دسترسی به این مصالح ساختمان‌ها از حالت افقی به حالت عمودی تبدیل شده‌اند و آپارتمان‌سازی در چندین طبقه مداول گردیده است. با وجود افزایش تعداد مسکن در بیشتر کشورهای قدیمی در شرایط معمولی مجاز نمی‌باشد و هنوز شکل مسکن این گونه کشورها حل نشده و حتی در پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا قسمت عمده‌ای از درآمد خانواده صرف سکونت می‌گردد. به این علت در تمام دنیا علی‌الخصوص مملکت ما باید در امر ساختن مسکن، توجه شود.

علل استفاده از ساختمان‌های بتنی

ساختمانی که کلیه اجزا اصلی آن از بتن و میله‌گرد می‌باشد ساختمان بتونی نام دارد و به دلایل زیر مورد توجه مهندسین قرار گرفته است:

  • ماده اصلی بتن که شن و ماسه است در همه جا پیدا می‌شود و روی این اصل امکان ساختن ساختمان بتنی را میسر می‌سازد.
  • در مقابل عوامل جوی از ساختمان‌های فلزی مقاوم‌تر بوده و عمر طولانی‌تری نسبت به ساختمان‌های دیگر دارند.
  • در مقابل آتش‌سوزی مقاوم‌تر می‌باشند.
  • به علت شکل‌پذیری بتن که می‌تواند به شکل قالب خود درآید.

انواع سیمان پرتلند:

مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران سیمان پرتلند را به 5 نوع تقسیم نموده است. سیمان نوع یک سیمان معمولی بوده و برای کلیه ساختمان‌های بتون‌آرمه از قبیل پل ـ تونل ـ کانال‌های آب و راه‌سازی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد فقط باید دقت نمود که این ساختمان‌ها در معرض حمله سولفات‌ها از طریق خاک و آب قرار نگیرد. سیمان نوع 2 در مواقعی که حمله نسبتاً کم سولفات‌ها موجود است مورد استفاده قرار می‌گیرد. مثلاً برای کانال‌های فاضلاب در محل‌هایی که مقدار غلظت سولفات‌ها در آب‌های زیرزمینی بیش از حد معمول بوده ولی بسیار شدید نمی‌باشد می‌تواند مصرف شود. درجه حرارت هیدارتاسیون این نوع سیمان‌ نسبت به سیمان‌ نوع یک کمتر بوده و به همین دلیل در مواقعی که بتون‌ریزی در هوای گرم صورت می‌گیرد استفاده از این نوع سیمان‌ پیشنهاد می‌گردد.سیمان‌ نوع 3 به نسبت انواع دیگر سیمان‌ زودگیرتر بوده و در مواقعی که می‌باید قالب‌های بتون زودتر باز شود و یا از قطعه ریخته شده زودتر استفاده گردد از این نوع سیمان مصرف می‌شود. سیمان نوع 4 به علت ایجاد کمترین مقدار حرارت هیدارتاسیون در بتون‌ریزی‌های حجیم مانند سدها مصرف می‌شود و همچنین در مواقعی که ازدیاد درجه حرارت در اثر هیدارتاسیون سیمان در زمان سخت شدن آن عامل بحرانی محسوب می‌گردد مصرف می‌شود. سیمان‌ نوع 5 فقط در زمان که قطعه ساخته شده در معرض حمله شدید سولفات‌ها قرار می‌گیرد مصرف می‌گردد

این پروژه کارآموزی بسیار دقیق و کامل طراحی شده و جهت ارائه واحد درسی کارآموزی میباشد


دانلود با لینک مستقیم


گزارش کارآموزی ساختمان‌های بتنی مکان شرکت آرمان‌ساز پویان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.