فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله رتبه بندی عوامل مؤثر بر عملکرد و بهرهوری منابع انسانی

اختصاصی از فی لوو دانلود مقاله رتبه بندی عوامل مؤثر بر عملکرد و بهرهوری منابع انسانی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

توضیحاتی در مورد مقاله:

 

صاحبنظران علم مدیریت معتقدند که در دنیای کنونی مهمترین عامل توسعه و پیشرفت ، عملکرد و بهره وری نیروی انسانی است، این در حالی است که شاخص عملکرد و بهرهوری منابع انسانی در ایران در مقایسه با کشورهای منطقه و شرق آسیا پایینتر است .انسان خود هم مولد و هم مصرفکننده دانش و فنآوری است، در توسعه اجتماعی ، اقتصادی و صنعتی مهمترین عامل بوده و در بهبود بهره وری نیز دارای نقش کلیدی است .

انجام این تحقیق ازاینجهت اهمیت دارد که در دنیای پررقابت کنونی، عملکرد و بهرهوری بهعنوان یک فلسفه و دیدگاه مبتنی بر استراتژی بهبود، مهمترین هدف در هر سازمانی را تشکیل میدهد و میتواند همچون زنجی رهای فعالیتهای کلیه بخشهای جامعه را در برگیرد.

بسیاری از کسانی که ادعا میکنند درباره بهرهوری بحث و بررسی کردهاند، درواقع به مباحث کلیتری همچون عملکرد پرداخته اند. اگرچه بهرهوری منابع انسانی واژهای چندبعدی است، اما بایستی به خاطر داشت که مفهوم خاصی است که به طور نسبی با نسبت بین ستانده و داده مرتبط است. از سوی دیگر، عملکرد منابع انسانی، اصطلاح گسترده تر ی است که تمامی جنبه های اقتصادی و اجرایی، هر دو را دربر میگیرد. عملکرد منابع انسانی، تقریباً شامل تمامی اهداف رقابت پذ یری و تعالی

کارکنان است و به هزینه، انعطافپذیری، سرعت، قابلیت اعتماد یا کیفیت منابع انسانی مربوط میشود.

برای دریافت مقاله مراحل خرید را تکمیل نمایید.

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله رتبه بندی عوامل مؤثر بر عملکرد و بهرهوری منابع انسانی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.