فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

طرح توجیهی تکثیرسبدی کرم خاکی ورمی کمپوست

اختصاصی از فی لوو طرح توجیهی تکثیرسبدی کرم خاکی ورمی کمپوست دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

طرح توجیهی تکثیر سبدی کرم خاکی:

آموزش ساده و آسان تکثیرسبدی کرم خاکی

آموزش تولید کود

ذکر مزایای کود آلی ورمی کمپوست 

تعیین مقدار سرمایه اولیه و درآمد ماهیانه

اشتغال زایی برای 140 نفر

تعداد صفحات: 10 صفحه

 


دانلود با لینک مستقیم


طرح توجیهی تکثیرسبدی کرم خاکی ورمی کمپوست

دانلود گزارش کـارآمـوزی سیستم حسابداری شبکه بهداشت و درمان

اختصاصی از فی لوو دانلود گزارش کـارآمـوزی سیستم حسابداری شبکه بهداشت و درمان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود گزارش کـارآمـوزی سیستم حسابداری شبکه بهداشت و درمان


دانلود گزارش کـارآمـوزی سیستم حسابداری شبکه بهداشت و درمان

 

 

 

 

 

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه :45

 

بخشی از متن مقاله

چکیده

این درس در واحد آموزش جهت معرفی از طرف دانشگاه به محل کاراموزی ( شبکه بهداشت شهرستان ایذه ) دفتر پژوهشی دانشگاه نامه ای به محل کارآموزی فرستاده و پس از ارائه نامه به شبکه بهداشت به طور عملی شروع به کار کردیم که در طی این دوره بنده هر هفته 3 جلسه از ساعت 8 صبح لغایت 12 به این محل رفته و یادگیری های لازم توسط حسابداری و دیگر اعضای حسابداری شبکه بهداشت به سرپرستی آقای ظهراب آذرپیکان به بنده ارائه می شد .

که بنده در طی این دوره با جزئیات حقوق دستمزد و همچنین چگونگی نگهداری دفاتر حسابداری آشنا شده که حقوق دستمزد کار بسیار منظمی است که اگر اشتباهی رخ دهد حسابداری باید جوابگو باشد

مقدمه

حسابداری سیستمی است برای نگاهداری اثرات رویدادهای مالی در حیات هر فرد یا سازمان به روشی که آن فرد یا سازمان امکان داشته باشد موقعیت مالی هر فعالیت های مالی خود را برای عامه مردم گزارش نماید. حسابداری همانطوریکه در این تعریف آمده است : فقط به حوادث مالی مربوط می شود و کاری به سایر حوادث در داخل سازمان ندارد اطلاعاتی که جنبه مالی ندارد در سیستم حسابداری فراموش می شوند سیستم حسابداری نه فقط در تجارت و بازرگانی بلکه برای اشخاص و سازمانها که جنبه انتفاعی ندارند مانند کمیته امداد امام خمینی ( ره ) کاربرد دارد .

و در دوران حیات هر شرکت یا موسسه بسیاری از افراد و موسسات دیگری مانند بانکها با سهام داران بستانکاران و مدیران داخلی به اطلاعات زیادی در باره موفقیت و فعالیتهای آن احتیاج دارند که سیستم حسابداری باید این اطلاعات را در اختیار آنها قرار دهد و بیشتر از حسابداری واحد دیگری نمی تواند چنین اطلاعاتی را در اختیار آنها قرار دهد . و یا عبارت است از خدمتی که با فراهم کردن اطلاعات مالی مورد نیاز مدیران پرداخت کنندگان مالیات ، اداره کنندگان و سایرین جهت تصمیم گیری آگاهانه انجام می پذیرد .

و در کل اینکه حسابداری عبارت از مجموعه قواعد و روشهایی است که با بکارگیری آنها ، اطلاعات مالی و اقتصادی یک موسسه جمع آوری تجزیه و تحلیل ، اندازه گیری ، ثبت و طبقه بندی و به شکل گزارشهای حسابداری خلاصه می شود و برای تصمیم گیری در اختیار اشخاص ذینفع و ذی علاقه قرار می گیرد . 

فصل اول

آشنایی بامحل کارآموزی

آشنایی با محیط کارآموزی :

شبکه بهداشت ودرمان زیرمجموعه ای ازدانشگاه علوم پزشکی اهوازمی باشدکه که مهمترین اهدافش مواردزیرمی باشد:

1ــ بهداشت مادروکودک ازطریق ارائه خدمات بهداشتی رایگان مانندتوزین مرتب کودکان زیر6 سال ، آمزش تغذیه تکمیلی ومراقبت ازمادران باردار.

2ــ تنظیم خانواده وکنترل رشدبی رویه جمعیت که ازطریق کارشناسان بهداشت به مردم آموزش داده
می شودباکمترین افرادخانواده می توان جامعه ای سالم ، اقتصادی ، باسواد وکارآمد داشته باشیم .

3ــ ارائه خدمات بهداشتی رایگان به مردم روستاجهت سالم زندگی کردن وجلوگیری از شیوع بیماری های مزمن وعفونی .

4ــ واکسینه کردن کودکان جهت پیشگیری از بیماریهای 9 گانه .

5ــ کنترل موادغذایی وآب بهداشتی ازطریق بهداشت محیط .

6ــ ارائه خدمات درمانی درسطح بیمارستانی بصورت سرپایی وبستری جهت درمان .

7ــ ارائه آموزشهای لازم جهت پیشگیری ازبیماریهای واگیردارهمچون ایدز، هپاتیت B ، سفلیس و... .

8ــ ت‍‍أمین ، حفظ وارتقاء وسطح سلامت جسمی ، روانی واجتماعی دانش آموزان از طریق فعالیتهایی همچون آموزش بهداشت درمدارس ، انجام معاینات غربالگری دانش آموزان ، شناسای وارجاع دانش آموزان
مشکل دار.

9ــ آموزش تغذیه ای گروههای آسیب پذیرمثل کودکان زیر6 سال ، مادران باردار، افرادفشارخونی ، دیابتی 10ــ دستیابی معیارهای تعیین شده توسط سازمان جهانی بهداشت .

11ــ تضمین سلامت مادران وکودکان . 

اهداف کارآموزی

1ــ بررسی سیستم حقوق ودستمزد : درموسسات مختلف پرداخت حقوق ودستمزدبه هریکازکارکنان می تواندبراساس ساعات کاربه صورت دستمزدروزانه ، هفتگی ویاحقوق ماهانه باشد .هنگام پرداخت حقوق ودستمزداطلاعات مربوط به دریافتی هریک ازکارکنان  بایستی همراه با ریزپرداخت محاسبات ومبتنی برمدارک کارکرد وی پردازش وارائه شود که به صورت کلی عبارت است از اجزابه هم پیوسته درداخل یک موسسه است که داده های مربوط به سهم نیروی کاردرتولیدمحصولات ویاارائه خدمات رابه صورت هاواطلاعات حقوق ودستمزد تبدیل می کند.

2ــ آشنایی با کنترل داخلی سیستم حقوق و دستمزد: کنترل داخلی مناسب برای سیستم حقوقودستمزدمانندسایرروشهاکنترل داخلی شامل تقسیم دقیق وظایف ومسئولیت ها درسیتم حقوق ودستمزداست دراکثرموسسات وظایف ومسئولیت های حقوق ودستمزد در دوایر زیر تقسیم شده است .

1ـ دایره کارگزینی

2ـ دایره ثبت اوقات کار

3ـ دایره حقوق ودستمزد

4ـ دایره پرداخت

 

1ـ دایره کارگزینی 

وظیفه عمده این دایره ازسیستم حقوق ودستمزد تأمین نیروی کارلازم برای قسمت های مختلف موسسه است . دایره ی کارگزینی علاوه برانجام وظیفه بالا آئین نامه های استخدامی راتهیه وبرنامه های آموزشی وارزیابی مشاغل وشرح وظایف راانجام می دهد .

2ـ دایره ثبت اوقات کار:

نگهداری مدارکی که نشان دهنده اوقات کارهریک ازکارکنان دردوره های مشخص هفتگی یاماهانه باشد مهمترین واولین مرحله ازمراحل جمع آوری داده های مربوط به سیستم حقوق ودستمزد است .

3ـ دایره حقوق ودستمزد :

محاسبه وتعیین حقوق ودستمزدناخالص کسورات ، خالص دریافتی هریک ازکارکنان تهیه وتنظیم است حقوق ودستمزد براساس کارت های ساعات ارسال شده ازدایره ثبت اوقات کاردردایره حقوق ودستمزد انجام می شود وظایف وعملیات این دایره به وسعت وحجم عملیات موسسه بستگی دارد .

4ـ دایره پرداخت حقوق ودستمزد :

درموسسات کوچک که تعدادکارکنان زیاد نیست پرداخت حقوق ودستمزد معمول‍‍اً دریک روزانجام می شودوتناوب پرداخت ممکن است هفتگی ، دوهفته یکبارویاماهانه باشدولی بهترین روش پرداخت حقوق ودستمزد پرداخت توسط چک ازحساب جاری موسسه است . درصورتی که به دلایل مختلف پرداخت حقوق توسط چک امکان پذیرنبوده وبه مشکل نقدی انجام می شود اما درصورتی که تعدادکارکنان موسسه زیادباشداستفاده از یک حساب بانکی خاص برای پرداخت حقوق ودستمزد روش مناسبی است .

متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.

/images/spilit.png

دانلود فایل 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود گزارش کـارآمـوزی سیستم حسابداری شبکه بهداشت و درمان

دانلود پروژه طرح حسابداری پیمانکاری

اختصاصی از فی لوو دانلود پروژه طرح حسابداری پیمانکاری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پروژه طرح حسابداری پیمانکاری


دانلود پروژه طرح حسابداری پیمانکاری

 

 

 

 

 

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه :137

 

بخشی از متن مقاله

چکیده مطالب

تنوع مؤسسات و گونه گونی فعالیتهای مختلف اقتصادی در پهنه جهان، دانش و حرفه حسابداری را بر آن داشته تا در قالب مبانی و اصول عمومی، راه حلهای متناسبی را برای نگهداری حسابهای فعالیتهای گوناگون، به نحوی فراهم آورد که صورتهای مالی مؤسسات تصویر گویاتری از نتایج عملیات و وضعیت مالی ارائه دهند. از طرفی، فعالیتهای مؤسسات اقتصادی در کشورهای مختلف در بستری از اوضاع و احوال اقتصادی و اجتماعی و در محدوده مناسبات حقوقی کشور انجام می شود و این عامل، به نوبه خود، جستجو و یافتن راه حل مناسب و مطلوب را در محدوده راه حلهای متعارف در سطح بین المللی الزامی کرده است.

ارجاع طرحهای ساخت و ساز ابنیه، تأسیسات و تجهیزات بزرگ از طرف کارفرمایان عمومی و خصوصی به پیمانکاران مختلف، انعقاد قراردادهای بلند مدت پیمانکاری برای اجرای طرحهای یاد شده و انجام دادن فعالیتهای ساخت و ساز در قالب این قراردادها توسط پیمانکاران، یکی از فعالیتهای عمده اقتصادی است که نیازمند روشهای مناسب ثبت و ضبط معاملات و فعالیتهای مالی، تهیه و تنظیم گزارشهای درون سازمانی، اندازه گیری و شناخت درآمد و در نهایت تهیه و ارائه صورتهای مالی متناسب برای پیمانکاران و کارفرمایان است.

حسابداری پیمانکاری یکی از مقولاتی است که مراجع حرفه ای، پژوهشگران و مؤلفان حسابداری در کشورهای پیشرفته از دیرباز به عنوان مقوله خاص در حسابداری به آن پرداخته اند و در کشورهای پیشرفته و همچنین در سطح بین المللی استاندارهای حسابداری خاصی برای آن وضع شده است. در کشور ما نیز از الها پیش مبحث حسابداری پیمانکاری در کتابها و نشریات گوناگونی مورد بحث قرار گرفته و کوشش شده است در چارچوب روشها و رویدادهای متداول و استانداردهای حسابداری کشورهای پیشرفته راه حل ها و روشهای مناسبی برای نگهداری حسابها، شناسایی و اندازه گیری سود عملیات پیمانکاری و تهیه و ارائه صورت های مالی مؤسسات پیمانکاری در قالب مناسب حقوقی سازوکارها و الزامات محیطی حاکم بر این فعالیت عمده اقتصادی عرضه می شود.

              ارکان اصلی پیمانکاری

در هر نوع عملیات پیمانکاری سه رکن اصلی زیر وجود دارد.

  • کارفرما

کارفرما، شخصی حقیقی یا حقوقی است که اجرای عملیات معینی را به پیمانکار واگذار می کند. کارفرما که تأمین کننده منابع مالی طرح است برای مطالعه، طراحی و نظارت بر اجرای عملیات موضوع پیمان معمولاً از خدمات مهندسان مشاور بهره می گیرد. جانشینان یا نمایندگان قانونی کارفرما در حکم کارفرما محسوب می شوند.

  • پیمانکار

پیمانکار، شخصی حقیقی یا حقوقی است که مسئولیت اجرای کامل عملیات موضوع پیمان را تا تکمیل نهایی آن به عهده می گیرد. پیمانکار معمولاً به منظور آسان کردن اجرای قسمت یا قسمتهای خاصی از عملیات موضوع پیمان(نظیر لوله کشی، آهنگری و نقاشی) قراردادهایی را با اشخاص یا پیمانکاران جزء منعقد می کند.

در مواردی که انجام دادن یک طرح خاص یا اجرای طرحهای بزرگ نیازمند همکاری چند شرکت پیمانکاری با تخصصهای مختلف باشد، برای افزایش توان مالی و عملیات و توزیع خطرات ناشی از اجرای عملیات موضوع پیمان، می توان از همکاری یا مشارکت و یا ادغام چند شرکت پیمانکاری، گروه شرکتهای پیمانکاری بوجود آورد. شرکتهای تشکیل دهنده این گروه، در عین حال، شخصیت حقوقی خود را برای سایر کارها حفظ می کنند.

  • قرارداد

قرارداد، رابطه ای حقوقی بین پیمانکار و کارفرماست که منشأ تعهد و التزام برای طرفین می باشد. کارفرما برای انجام دادن موارد زیر معمولاً قراردادهایی را با مؤسسات مشاوره ای یا پیمانکاری منعقد می کند:

الف-مطالعات بنیادی و تحقیقاتی طرح

ب-تهیه طرح

ج-اجرای طرح

د-نظارت بر اجرای طرح

بستن قرارداد مهمترین بخش از فعالیت پیمانکاری است. موضوع این قراردادها معمولاً ساختن یک دارایی یا داراییهایی است که در مجموع طرح واحدی را تشکیل می دهند. قراردادهائی که موضوع آنها ارائه خدمات است و مستقیم به قرارداد ساخت یک دارایی مربوط می شود نیز جزو قرارداد پیمانکاری به شمار می آید. قراردادهای خدماتی مانند مدیریت تهیه طرح، مدیریت اجرا، معماری و محاسبات فنی که به ساختن یک دارایی ارتباط پیدا می کند از جمله این قراردادهاست.

طول مدت اجرای قراردادهای پیمانکاری معمولاً بیش از یک سال است، یعنی تاریخ شروع و تکمیل فعالیت موضوع آن در دوره های مالی متفاوت قرار می گیرد. اما طول مدت اجرای قرارداد نباید به عنوان عامل مشخصه یک قرارداد بلند مدت پیمانکاری محسوب شود. در قراردادهایی که طی مدتی کمتر از یک سال تکمیل می شود اگر فعالیت انجام شده آنقدر اهمیت داشته باشد که عدم شناسایی درآمد و هزینه در یک دوره مالی، نتایج عملیات را مخدوش کند قرارداد باید بلند مدت به شمار آید، مشروط بر اینکه در طول دوره های مالی مختلف رویه یکنواختی در اجرا بکار گرفته شود.

 

  • انواع قراردادهای پیمانکاری

قرارداد پیمانکاری را در صورتی که مخالف قانون نباشد، می توان به انواع مختلف بین کارفرما و پیمانکار منعقد کرد. قراردادهای متداول پیمانکاری به شرح زیر است:

 

             مراحل اجرای طرح

مراحل اجرای طرحهای بلند مدت پیمانکاری در مؤسسات بخش عمومی و بخش خصوصی تفاوت ماهوی ندارد و مؤسسات بخش خصوصی در اجرای عملیات پیمانکاری کمابیش از تشریفات مورد عمل بخش عمومی پیروی می کنند. طرحهای بلند مدت پیمانکاری معمولاً در سه مرحله مطالعات مقدماتی، مطالعات تفصیلی و اجرا و نظارت انجام می شود که هر یک از این مراحل شامل اقدامات معینی به شرح زیر است:

 

        · مرحله اول: مطالعات مقدماتی طرح

  1. مطالعات شناسایی طرح
  2. تهیه طرح مقدماتی
  • مرحله دوم: شناسایی تفصیلی طرح
  1. تهیه نقشه های تفصیلی
  2. تهیه اسناد و مدارک مناقصه
  • مرحله سوم: اجرای طرح:
  1. ارجاع کار به پیمانکار
  2. انعقاد قرارداد پیمانکاری
  3. عملیات اجرایی
  4. تنظیم و پرداخت صورت وضعیتها
  5. تحویل موقت
  6. تحویل قطعی


مرحله اول: مطالعاتی مقدماتی طرح

مطالعات مقدماتی طرح شامل اقدامات زیر است:

  1. مطالعات شناسایی طرح

مطالعات این مرحله شامل تحقیقات و بررسیهای مربوط به تعیین هدف طرح، شناخت اجزای تشکیل دهنده، داده ها و ستانده ها همچنین امکانات فنی و اجرایی طرح با توجه به نوع مصالح ساختمانی، ماشین آلات و تجهیزات، نیروی انسانی، سایر امکانات و محدودیتها و بالاخره حجم سرمایه گذاری (ریالی و ارزی)، طول مدت اجرای طرح، تشخیص و بررسی اجمالی گزینه های احتمالی و توجیه فنی، اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی (امکان سنجی اولیه) طرح است.

حاصل این مطالعات به شکل گزارشی تدوین می شود که مبنای تصمیم گیری در مورد پذیرش طرح (توصیه به سرمایه گذاری) یا رد طرح (توصیه به خودداری از سرمایه گذاری) قرار می گیرد.

  1. تهیه طرح مقدماتی

پس از اتمام و تصویب گزارش شناخت طرح، اقدامات مربوط به تهیه طرح مقدماتی بوسیله کارفرما آغاز می شود. مطالعات این مرحله شامل تحقیقات، بررسیها و آزمایشهای لازم به منظور طراحی و تهیه نقشه های مقدماتی و مشخصات کلی طرح و انجام مطالعات برای گزینه یابی، انتخاب مناسبترین گزینه و توجیه پذیری آن است. فعالیتهای مربوط به تهیه طرح مقدماتی را می توان به شرح زیر تقسیم کرد:

  • بررسی گزینه های مختلف برای اجرای طرح و تعیین نکات مثبت و منفی هر گزینه
  • تجزیه و تحلیل نتایج حاصل از بکارگیری هر گزینه
  • مقایسه گزینه ها و انتخاب مناسبترین گزینه
  • توجیه فنی، اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی گزینه انتخابی.

مطالعات این مرحله باید به اندازه ای جامع باشد که بتوان بر پایه آن ابعاد و حجم کار و مخارج اجرای طرح و هزینه بهره برداری را برای تصمیم گیری منطقی و توجیه فنی، اقتصادی و اجتماعی (امکان سنجی نهایی) برآورد کرد.

 

مرحله دوم: مطالعات تفصیلی طرح

پس از پذیرش و تصویب طرح مقدماتی، مطالعات تفصیلی برای تهیه طرح نهایی آغاز می شود. این مطالعات شامل اقدامات زیر است:

  1. تهیه نقشه های تفصیلی

طراحی تفصیلی و اجرایی طرح شامل بررسیها، تحقیقات، کاوشهای سطحی و زیر سطحی، نقشه برداریها، طراحی های دقیق و آزمایشهای لازم به منظور تعیین مشخصات فنی طرح، مقادیر دقیق کار، برنامه زمانی اجرای کار، منابع تهیه مصالح و تهیه نقشه های تفصیلی و اسناد و مشخصات اجرایی طرح برای گزینه انتخابی است که در مرحله طرح مقدماتی پیشنهاد و توجیه شده است.

  1. تهیه اسناد و مدارک مناقصه

اسناد مناقصه شامل شرایط عمومی و خصوصی پیمان، مشخصات فنی عمومی و خصوصی، مقادیر کار و برآورد هزینه اجرای طرح بر اساس آخرین فهرست بها، استعلام و یا به وسیله مشاور از روی نقشه های کلی و تفصیلی است.

اسناد و مدارک مناقصه باید به شکلی تنظیم و فراهم شود که پیمانکار در صورت تمایل به شرکت در مناقصه، بدون هیچ گونه ابهامی بتواند بر اساس آنها، مبلغ پیشنهادی خود را برای اجرای طرح به سادگی و دقت محاسبه کند.

شروع اقدامات مربوط به اجرای طرح موکول به اتمام مطالعات تفصیلی و پذیرش طرح و اطمینان یافتن از وجود اعتبار مورد نیاز تا اتمام و تکمیل کار و نیز تأمین سایر منابع از قبیل زمین، پروانه ساختمان و آب و برق است.

مرحله سوم: اجرای طرح

  1. ارجاع کار به پیمانکار

اجرای طرحهای بلند مدت پیمانکاری معمولاً به ترتیب زیر به مؤسسات پیمانکاری واگذار می شود:

2.دعوت از پیمانکاران برای اجرای طرح

پس از آماده شدن اسناد و مدارک مناقصه و اطمینان از مهیا بودن زمین یا محل اجرای طرح، به یکی از روشهای زیر از پیمانکاران برای اجرای طرح دعوت می شود:

فرمهای مربوط به دعوتنامه شرکت در مناقصه در پیوست شماره 1 این پروژه ارائه شده است.

  1. شرکت در مناقصه

چنانچه کادر فنی پس از مطالعه اسناد و مدارک مناقصه، اجرای طرح را با توجه به امکانات پیمانکار، عملی و اقتصادی تشخیص دهد و پیمانکار تمایل به شرکت در مناقصه داشته باشد قیمت کل کار را از روی نقشه ها محاسبه و با افزودن سود مورد انتظار به آن پیشنهاد می کند. قیمت پیشنهادی نباید به صورت تخفیف یا افزودن بر ارقام برآوردی مندرج در اسناد و مدارک مناقصه باشد.

هریک از پیمانکاران برای تضمین اجرای طرح به قیمتی که پیشنهاده کرده اند، باید ضمانتنامه ای از بانک دریافت و به کارفرما تسلیم کنند. بنابراین، ضمانتنامه شرکت در مناقصه در واقع ضمانت بانک از پیمانکار در مقابل کارفرماست، مبنی بر اینکه اگر برنده مناقصه حاضر به عقد قرارداد نشود بانک بنا به تقاضای کارفرما وجه ضمانتنامه را به وی پرداخت خواهد کرد (یک نمونه از ضمانتنامه شرکت در مناقصه در پیوست شماره 8 این کتاب ارائه شده است).

صدور ضمانتنامه شرکت در مناقصع از طرف بانکها موکول به دریافت وثیقه از طرف پیمانکار است. پیشنهاد دهندگان می توانند به جای ضمانتنامه بانکی سپرده نقدی نیز به عنوان تضمین به حساب مناقصه گزار واریز کنند.

قیمت پیشنهادی پیمانکار برای اجرای طرح، همراه با سایر اسناد ذکر شده در آگهی مناقصه، در دو پاکت جداگانه، پاکت «الف» حاوی اسناد مناقصه از جمله ضمانتنامه شرکت در مناقصه و پاکت «ب» حاوی قیمت پیشنهادی در موعد مقرر به دستگاه مناقصه گزار تسلیم می شود.

  1. انتخاب پیمانکار

در مناقصه مربوط به طرحهای عمرانی، برنده مناقصه بوسیله کمیسیون مناقصه و به ترتیب زیر انتخاب می شود:

دستگاه مناقصه گزار پس از اتمام مدت مناقصه، کمیسیون تعیین برنده مناقصه را تشکیل می دهد. این کمیسیون هنگام گشودن پیشنهادها نخست پاکتهای «الف» را باز می کند و پس از بررسی چنانچه مدارک این پاکتها کامل باشد و پیمانکار تمامی شرایط مندج در آگهی مناقصه را رعایت کرده باشد و کلیه مدارک (از جمله ضمانتنامه شرکت در مناقصه)را ارسال کرده باشد پاکتهای «ب» را که حاوی برگ پیشنهاد قیمت است باز می کند.

پس از گشودن پاکتهای «ب» قیمت پیشنهادی پیمانکاران واجد شرایط مشخص می‌شود. آنگاه این قیمتها از مبلغ کمتر به بیشتر مرتب شده و در جدول مقایسه پیشنهادها درج می شود.

کمیسیون مناقصه با رعایت مفاد آیین نامه تعیین برنده مناقصه و سایر مقررات و دستور عمل ها، پس از ارزیابی پیشنهادهای رسیده از بین پیشنهادهایی که تمامی شرایط مناقصه را دارا باشد و از لحاظ قیمت خارج از اعتدال نباشد، مناسبترین پیشنهاد را از نظر مالی و سایر شرایط انتخاب و به عنوان برنده مناقصه معرفی می کند. پس از اعلام نتیجه چنانچه برنده مناقصه حاضر به بستن قرارداد نشود سپرده یا ضمانتنامه وی به نفع کارفرما ضبط خواهد شد و از شخصی که پیشنهادش در مرتبه دوم است برای بستن قرارداد دعوت می شود.

  1. انعقاد قرارداد پیمانکاری

پس از آن که پیمانکار از طریق مناقصه عمومی، مناقصه محدود یا ترک مناقصه انتخاب شد قرارداد پیمانکاری بر اساس قیمت پیشنهادی او تنظیم می شود و عملیات اجرایی پیمان به ترتیب زیر انجام می گیرد:

  1. ‌1. گرفتن ضمانتنامه حسن انجام تعهدات

پیمانکار قبل از بستن قرارداد، باید برای تضمین حسن انجام تعهدات خود معادل پنج درصد (5%) مبلغ اولیه پیمان، ضمانتنامه از بانک بگیرد و یا سپرده ی نقدی به حساب کارفرما واریز کند. ضمانتنامه یاد شده باید تا تاریخ صورتمجلس تحویل موقت معتبر باشد و تا هنگامی که تحویل موقت انجام نشده پیمانکار مکلف است آن را به دستور کارفرما تمدید کند. بنابراین، ضمانتنامه انجام تعهدات در واقع ضمانت بانک از پیمانکار در مقابل کارفرماست، مبنی بر اینکه اگر پیمانکار نتواند قرارداد پیمانکاری را طی مدت مقرر بنحوی صحیح انجام دهد بانک بنا به تقاضای کارفرما وجه ضمانتنامه را به وی پرداخت خواهد کرد.

بانکها برای صدور ضمانتنامه انجام تعهدات علاوه بر وثیقه و کارمزد معمولاً ده درصد(10%) مبلغ ضمانتنامه را به عنوان سپرده نقدی از پیمانکار مطالبه می کنند.

  1. ‌2.تنظیم قرارداد پیمانکاری

پس از آنکه ضمانتنامه انجام تعهدات به کارفرما تسلیم شد قرارداد پیمانکاری بین کارفرما و پیمانکار بسته می شود. هزینه تنظیم قرارداد پیمانکاری در دفتر اسناد رسمی به عهده پیمانکار است. به موجب ماده 23 قانون برنامه و بودجه کشور در کلیه پیمانهای کارهای ساختمانی و تأسیساتی مربوط به طرحهای عمرانی باید دفترچه پیمان مورد استفاده و عمل قرار گیرد. (پیوست شماره 1 پروژه)

مهمترین نکاتی که در قرارداد پیمانکاری نوشته می شود شامل نکات زیر است:

  • مشخصات طرفین قرارداد چنانچه پیمانکار شخص حقیقی باشد مشخصات فردی و در صورتی که شخص حقوقی(شرکت یا مؤسسه) باشد نام و شماره و تاریخ ثبت آن در اداره ثبت، نام دارندگان امضای مجاز برای اسناد تعهدآور در قرارداد نوشته می شود.
  • موضوع پیمان عبارت است از اجرای کامل عملیات موضوع پیمان بر اساس مفاد پیمان و مدارک و مشخصات فنی و نقشه های پیوست به آن که کلاً به رؤیت و مهر و امضای پیمانکار می رسد و جزو لاینفک پیمان تلقی می شود و پیمانکار با اطلاع از کمیت و کیفیت آنها تعهد را پذیرفته است.
  • مبلغ پیمان مبلغی است که پیمان بر اساس آن بسته می شود و با توجه به شرایط عمومی پیمان مبلغی به آن اضافه یا از آن کسر می گردد.
  • مدت پیمات مدتی است که پیمانکار تعهد می کند طی آن موضوع عملیات پیمان را اجرا کند. مدت پیمان شامل دو بخش زیر است.

الف- مدت تشکیل و تجهیز کارگاه.

ب-مدت اجرای عملیات که از پایان مدت تشکیل کارگاه آغاز می شود.

شروع پیمان عبارتست از تاریخ اولین صورتمجلس تحویل کارگاه که پس از مبادله پیمان تنظیم می شود.

  • تأییدات و تعهد پیمانکار پیمانکار با امضای قرارداد موارد زیر را تأیید می کند:

الف-کلیه اسناد، مدارک و نقشه ها را کاملاً مطالعه کرده و از مفاد آن مطلع شده است.

ب-نسبت به تأمین کارگران ساده و متخصص به تعداد کافی اطمینان دارد و همچنین میزان دستمزد و هزینه حمل و نقل را تا پای کار در محاسبه خود منظور کرده است.

ج-در مورد تهیه مواد و مصالح در حدود مشخصات تعیین شده در محل یا از نقاط دیگر اطمینان دارد.

د-هزینه ناشی از اجرای قوانین کار و تأمین اجتماعی و قوانین و آیین نامه های مربوط به مالیات و عوارض را در تاریخ تسلیم پیشنهاد در محاسبات خود منظور کرده است.

هـ – هنگام تسلیم مبلغ پیشنهاد برای اجرای طرح، سود مورد انتظار را جزو آن منظور کرده است.

بطور کلی پیمانکار با امضای قرارداد تأیید می کند که هنگام تسلیم پیشنهاد قیمت برای اجرای طرح، مطالعات کافی به عمل آورده و هیچ نکته ای که در آینده بتواند در مورد آن به جهل خود استناد کند وجود ندارد.

متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.

/images/spilit.png

دانلود فایل 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پروژه طرح حسابداری پیمانکاری

فایل تصویری دوره آموزشی استاندارد راه اندازی موتورهای الکتریکی(ویژه مهندسین) + هدیه دانلود رایگان

اختصاصی از فی لوو فایل تصویری دوره آموزشی استاندارد راه اندازی موتورهای الکتریکی(ویژه مهندسین) + هدیه دانلود رایگان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فایل تصویری دوره آموزشی استاندارد راه اندازی موتورهای الکتریکی(ویژه مهندسین) + هدیه دانلود رایگان


فایل تصویری دوره آموزشی استاندارد راه اندازی موتورهای الکتریکی(ویژه مهندسین) + هدیه دانلود رایگان

***فرصت استثنایی برای کسب تجربه***

فایل تصویری دوره آموزشی استاندارد راه اندازی موتورهای الکتریکی

 +

هدیه دانلود رایگان

دیگر نیاز به حضور در دوره های پرهزینه آموزش راه اندازی موتورهای الکتریکی نمیباشد

فایل کاربردی تدریس شده در کارخانجات صنعتی فولاد و سیمان و ...

با عناوین:

-ارکان بهره برداری موفقیت آمیز الکتروموتور

-فاکتورهای مهم در رابطه با انتخاب الکتروموتور

-رژیم های کاری الکتروموتور

-مدل حرارتی و نیاز عایقی

-روش های نصب الکتروموتور

-حفاظت در برابر مشکلات مکانیکی

-انواع روش ها راه اندازی به همراه مدارات راه انداز الکتروموتورها و نقشه کشی مربوطه

-طریقه محاسبه زمان راه اندازی

و...

+

هدیه رایگان

دانلود فایل ارزشمند آموزش فارسی درایوهای AC و DC و سروو موتورهای شرکت کنترل تکنیک

(مشخصات درایوها-توضیح ترمینال ها-طریقه سیم بندی-مدار های قدرت و کنترل-ماژول های ورودی و خروجی-تجهیزات جانبی-نمونه برنامه نویسی نرم افزار مربوطه و ...) 


دانلود با لینک مستقیم


فایل تصویری دوره آموزشی استاندارد راه اندازی موتورهای الکتریکی(ویژه مهندسین) + هدیه دانلود رایگان

اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات روانخوانی دانش آموز دیر آموزم را برطرف نمایم؟

اختصاصی از فی لوو اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات روانخوانی دانش آموز دیر آموزم را برطرف نمایم؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات روانخوانی دانش آموز دیر آموزم را برطرف نمایم؟


اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات روانخوانی دانش آموز دیر آموزم را برطرف نمایم؟

اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات روانخوانی دانش آموز دیر آموزم را برطرف نمایم؟
فایل ورد و قابل ویرایش
در 34 صفحه

 

 

 

چکیده:
با توجه به ویژگی های دانش آموزان دیرآموز متخصصان تعلیم و تربیت عادی و استثنایی عموماً بر این باورند که چون این قبیل دانش آموزان از نظر رشد ذهنی تفاوت کمی با دانش آموزان عادی دارند بهتر است در مدارس عادی و همراه سایر همسالان خود تحصیل کنند. در آموزش کودکان دیرآموز همواره باید سه اصل درگیری والدین ،آموزش فردی شده، و ارزیابی مستمر را مد نظر داشت. این کودکان هر چند که ممکن است در مهارتهای تحصیلی مانند خواندن و ریاضیات در کلاس درس با مشکلاتی مواجه باشند ولی در بکارگیری این مهارتها در موقعیتهای عملی و اجتماعی با موفقیت بیشتری عمل می کنند لذا مسایل آموزشی باید در سطح بکار بسته و عینی برای دانش آموزان تدریس شود.
اینجانب .........موزگار آموزشگاه ......... می باشم پژوهش حاضر به منظور تقویت مهارت های خواندن در دانش آموزان ..... این آموزشگاه مخصوصا دانش آموز دیر آموزم به نام علی انجام شد .بررسی اولیه نشان داد این دانش آموز در روان خوانی ضعیف است. پس از انجام مطالعات کتابخا نه ای و اجرای پرسش نامه های مربوط علل ضعف دانش آموزان در روان خوانی به دو گروه طبقه بندی شد. الف:عوامل مربوط به توانایی های دانش آموزان ب:عوامل مربوط به انگیزش. جهت حل مشکل موجود دو روش به اجرا در آمد . 1- استفاده از بازی کارت های حافظه آموزشی زودآموز 2-تهیه تابلو ارزشیابی توصیفی . نتایج پیشرفت خوبی را نشان داد و نمره روانخوانی این دانش آموز افزایش یافت. مدیر مدرسه نیز در ا رزشیابی که از دانش آموزان به عمل آورد رشد مهرت های خواندن را مطلوب تشخیص داد. در پایان بر نقش استفاده از بازی های آموزشی و به کار گیری روش های نوین در بالا بردن انگیزش دانش آموزان مانند تابلوی ارزشیابی توصیفی تاکید شد.
.
.
.
.


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات روانخوانی دانش آموز دیر آموزم را برطرف نمایم؟